Er staat een uitgebreid team van enthousiaste 24+’ers klaar voor een verscheidenheid aan activiteiten en specialiteiten.
Onze medewerkers worden continu getraind en individueel gecoacht om het beste uit zichzelf te halen.
Dankzij een grondige voorbereiding maken ze zich elke opdracht eigen en staan ze de klant vol vertrouwen te woord.
Wie zijn we
24+ is het Customer Care Center voor KBC dat in 2008 werd opgericht. Het is een joint venture van KBC en VAB Groep. We leveren dienstverlening aan KBC, CBC en KBC Brussels, en aan andere KBC-groepsondernemingen op grondgebied België (Omnia, Cera, ADD, KBC Securities, …). Dat doen we in vier talen: Nederlands, Frans, Engels en Duits.
We staan in voor een brede waaier aan klantencontacten, we bieden gebruikersondersteuning, administratieve en technische ondersteuning aan klanten, kantoormedewerkers, verzekeringsagenten en medewerkers van KBC Live. Daarin bouwden we de voorbije jaren heel wat expertise op.
In al onze klantencontacten staat de kwaliteit van onze interacties steeds centraal.
We willen bij alle interne en externe klanten een positief gevoel achterlaten en daarmee bijdragen aan het imago, de producten en diensten van de KBC-groep. Deze ’klantbeleving’ is wat we onze ‘plusfactor’ noemen.
Ons team
Ons Customer Care Center
Wie zich goed in zijn vel voelt, presteert beter. Daarom hechten we bij 24+ bijzonder veel belang aan een aangename, ergonomische en comfortabele werkplek, zowel op kantoor als op de thuiswerkplek. Want sinds 2021 kunnen 24+’ers tot drie dagen per week telewerken.We vinden het belangrijk dat ook voor onze telewerkers een aantal belangrijke elementen aanwezig zijn. Daarom zorgen we voor de nodige thuiswerkmiddelen zoals een ergonomische bureaustoel, een extra scherm, een klavier, enz.
Op kantoor beschikken we over voldoende ruimte, zodat er geen storend achtergrondgeluid is. Onze 24+-medewerkers beschikken over de meest efficiënte tools om de klanten zo optimaal mogelijk te helpen.
Onze Partners
KBC Groep
KBC Groep is een geïntegreerde bank-verzekeraar voor hoofdzakelijk retail-, kmo- en midcapklanten. De groep concentreert zich op zijn thuismarkten in België en een selectie van landen in Centraal- en Oost-Europa. In de rest van de wereld is de groep selectief aanwezig in bepaalde landen of regio's.
VAB Groep
VAB is de grootste Vlaamse mobiliteitsclub, die voor haar leden zekerheid en bescherming nastreeft – zowel onderweg als op reis. VAB omvat pech- en reisbijstand, rijscholen, de verkoop van tweedehandswagens en tankkaarten en ook specifieke activiteiten naar de B2B-markt zoals Depannage2000 en Fleet Services. De jarenlange ervaring van VAB met telefonische commerciële activiteiten en ondersteuning, zowel inkomende als uitgaande oproepen en zowel in binnen- als buitenland, maakt dat ook 24+ Customer Care Center perfect binnen de VAB Groep past.